صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

پاسخ به نامه خانم مریم شربتدار قدس به (زهرا رهنورد)


مریم شربتدار قدس، همسر فیض الله عرب سرخی، عضو دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، در یادداشتی خطاب به زهرا رهنورد از تهاجم و بی اخلاقی های اخیر نسبت به ایشان گله کرده و با واگذاری آنان به روز موعود می پرسد: مگر ممکن است کسی در دوران ستمشاهی از یاران و پیروان امام راحل بوده باشد و تو را نشناسد؟ بعید است مسلمان مبارز قبل از انقلاب، داعیۀ حضور در صف انقلابیون مسلمان را داشته باشد اما پایبندی هایت به اصول و مرز بندی هایت با ستم و نفاق و فراماسونری و … را نداند.


سرکار خانم چرا مسلمانانی مثل شما عادت دارید که همیشه شیپور را از سر گشادش فوت کنید وهمه چیز را قلب واقعیت نمائید ؟
اولا رژیم شاهنشاهی گذشته بهتر بود یا رهبری گجسگ ونادان مثل خمینی ؟شما خجالت نمیکشید که بعنوان یک ایرانی چنین شپیشوهای کثیفی را رهبران خود بنامید؟
هرچند شما که عادت به قلب واقعیت دارید حاضرنیستید قبول نمائید که این اسلام عزیزی که شما سنگش را بسینه میزنید زن را کمتر از بیضه راست مرد وبیشتر از بیضه چپش میداند(ماده 300 قانون مجازات اسلامی ) ویا( زنان شما كشتزار شما هستند، پس از هر سو [و هر گونه] كه می خواهيد به كشتزار خود [در]آييد و براي خود، [از] پيش بفرستيد، و از الله پروا كنيد و بدانيد كه او را ديدار خواهيد كرد و باورداران را مژده ده. (بقره/223)
وهزاران مورد دیگر بفرمائید ازینکه دوپادشاه ایران ساز پهلوی برایتان آزادی آوردند حق قضاوت بشما دادند قانون حمایت از مادران وکودکان را ارئه داند ستم شاهی بودند یا این بزمجه هائی که خانم زهره کا ظمی آزاد مینی ژوپ پوش را به این میمون بنام زهرا رهنورد تبدیل کرده است ؟

من ایمان دارم که هیچ کدام از شما شیادان جامعه ایرانی باین چیزی که نشان میدهید اعتقاد ندارید وفقط از حماقت ملتی بیدانش ویا کم دانش سوئ استفاده میکنید وبرای آنکه بدانید هستند کسانیکه خانم زهره کا ظمی آزاد را بهتر از کاسه لیسانی چون شما میشناسند گوشه ای از اطلاعات را برایتان میگذارم بهتراست از حین یزیدتان پرسش کنید که ایرج گرگین وخسرو گلسرخی چه کسانی هستند ملت شما را میشناسد ودیگر تره ای بریش حسین یزید وشوهرشما خرد نمیکنند پیروزی این ملت آگاه شده نزدیک است وخیلی مایلم بدانم درفردای آزادی کشور از چنگال تازی صفتان وطنفروش خانم رهنورد وشما باچه هیبتی درانظار ظاهر میشوید؟


                                زهره کاظمی آزاد                                                               ژاله کاظمی آزاد                                 


وبلاگ محب مهدی نوشته  که: نام واقعی زهرا رهنورد در حقیقت زهره کاظمی آزاد هست و این اسم قلابی هست که در زمان شاه با این اسم فعالیت می کرده همان طور که آقای میرحسین موسوی با اسم حسین رهجو فعالیت داشته!
خواهر او ژاله کاظمی آزاد از دوبلورهای معروف زمان شاه بوده که جای شخصیت های معروفی همچون سوفیالورن، ناتالی وود، الیزابت تایلور، بارباراسترایسن، کاترین دونور...به عنوان دوبلور نقش ایفا کرده است.
این خانم 3 تا شوهر کرده: 1- سیامک یاسمی کارگردان سینما 2- ایرج گرگین ریاست رادیو تهران- برنامه دوم و از او فرزندی به نام افشین دارد که در آمریکاست. 3- بیژن الهی نویسنده و مترجم. این خانم فروردین 83 در واشنگتن فوت کرد.

نکته: خواهر ایرج گرگین عاطفه گرگین هست که شوهر او خسرو گلسرخی مارکسیست و شاعر معروف چپگرای زمان شاه بود که سال 52 اعدام شد. در حقیقت خسرو گلسرخی داماد باجناق آقای میرحسین موسوی از شوهر دوم است.

این دو نفر همیشه از نام بردن ژاله کاظمی و ایرج گرگین طفره رفتند

هیچ نظری موجود نیست: