صفحات

۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

عاقبت گرگ زاده گرگ شود گرچه با ادمی بزرگ شود


پسر حرامزاده سربندی که نان آغشته به خون پدری نامرد وآدمکش را میخورد با عدم گذشت خود به خیمه شب بازی دولت روباه بنفش این آخوند اعتدال وامید که خود از جانیان بالفطره روزگار است در سحر گاه امروز پایان داد وجان مادری را که بخاطر نجات ناموسش از چنگال پدر بیناموس وی با ظربه کاردی درشانه وی که هرگز باعث قتل نمیشد وبا کشیدن چهار پایه از زیر پایش گرفت اما این حرامزاده باید بداند که قتل با بازیهای سیاسی عاقبتش قتل است ودیر یا زود همانهائیکه وادارش کردند تا گذشت نکند جانش را خواهند گرفت چرا که وی از احمد خمینی آن حرامزاده بزرگ وسعید امامی قدر تر نیستی پس باش تا صبح قتلت فرا رسد
ریحانه جباری زن 26 ساله ای است که به اتهام قتل عمد مرتضی سربندی 47 ساله، کارمند سابق وزارت اطلاعات ایران، به اعدام محکوم شده بود، سحرگاه شنبه 25-10-2014 اعدام شد.

ریحانه جباری در سن 19 سالگی مرتکب قتل شد. وی درسال 2007 دستگیر و دو سال بعد در سال 2009 به اعدام محکوم‌ شد. حکم اعدام او قرار بود 30 سپتامبرسال جاری اجرا شود که به مدت 10 روز به تعویق افتاد.
به گزارش خبرگزاری هرانا ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دادستانی تهران ساعاتی پیش با صدور اطلاعیه‌ای از اعدام ریحانه جباری ملایری فرزند فریدون متولد سال 1986 در سحرگاه روز جاری در زندان رجایی شهر کرج خبر داد.
بر اساس این اطلاعیه ریحانه جباری متهم به قتل مرتضی عبدالعلی سربندی در سال 2007 بود. جباری اتهام قتل را پذیرفت، اما مدعی شد مقتول قصد تجاوز به وی را داشته و او از خود دفاع کرده ‌است.

این در حالی است که ریحانه جباری در اعترافات خود هیچ گاه از قصد تجاوز مقتول به خود سخن نگفته و تایید کرده است که با مقتول رابطه داشته است. تنها یکی از وکلای جباری در این باره سخن گفت که با اعتراض بسیاری از فعالان حقوق بشر روبرو شد.

 ریحانه جباری سحرگاه امروز بعد از آخرین دیدار با مادرش و گذراندن آخرین ساعت‌های زندگی خود در قرنطینه زندان رجایی شهر، سحرگاه شنبه 25 اکتبر به دار آویخته شد.

تلاش خانواده ریحانه جباری و شماری از فعالان مدنی در داخل و خارج ایران برای جلب رضایت خانواده مقتول و توقف اجرای حکم اعدام ریحانه جباری نتیجه ای نداشت.

به گزارش منابع خبری طی 24 ساعت گذشته چند جلسه میانجیگری برای دریافت رضایت از اولیای دم به منظور نجات جان ریحانه نیز به نتیجه نرسید.

گفتنی است که سازمان عفو بین الملل از ایران خواسته بود تا حکم اعدام ریحانه جباری را متوقف کند.

هیچ نظری موجود نیست: