صفحات

۱۳۹۳ مهر ۱۲, شنبه

خنده دار است باراک اوباما میخواهد تنبیه کند



اوباما: قاتلان گروگان بریتانیایی را مجازات خواهیم کرد

اقای رئیس جمهور اگر بیل زن هستید یکی بخودتان بزنید که بیعرضگی شما وخیانت کارتر بادام فروش به آمریکا این جنایات را بوجود اورده است ایا تصور نمیکنید برای حفظ ابروی ریخته شده امریکا بهتر است  بیش از این پست ریاست جمهوری که لیاقت انرا ندارید استعفا دهید؟

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، اعدام "وحشیانه" آلن هنینگ گروگان بریتانیایی توسط گروه "تروریستی" داعش را به شدت محکوم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده عاملان این جنایت را در دادگاه مجازات خواهد کرد.

وی افزود: "ما در یک ائتلاف گسترده با متحدان و همپیمانانمان برای به تضعیف داعش و در نهایت از بین بردن آن به تلاش خود ادامه خواهیم داد

وی با اشاره به قتل گروگان بریتانیایی، افزود:" آلن هنینگ برای بهبودی زندگی سوری های پناهنده تلاش می کرد. مرگ او زیان بزرگی است برای سوری ها، خانواده اش و بریتانیا به شمار می آید". 

اوباما گفت:"با همپیمانان و دوستانمان در بریتانیا برای تعقیب و بازداشت عاملان این جنایت و قتل جیم فولی، استیون اسوتلو و دیوید هینز، وتحویل آنها به عدالت تلاش خواهیم کرد". 

ویدیویی که بعد از ظهر روز جمعه منتشر شد، جدا کردن سر آلن هنینگ، گروگان بریتانیایی به دست داعش را نشان می دهد. این گروه تندرو که هم اکنون هدف حمللات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکاست، در این ویدیو تهدید می کند که یک اسیر آمریکایی دیگر که در چنگ وی است، سر از بدنش جدا خواهد کرد".

این چهارمین گروگان غربی است که توسط گروه داعش سر بریده می شود. ویدیوی جدا کردن سر آلن در واقع در ادامه ویدیو های قبلی است که گروه از گردن زدن دو روزنامه نگار و یک امدادگر منتشر کرده است.

مرد نقابدار داعش هنگام پس از سربریدن آلن تهدید به جدا کردن سر پیتر کسیگ، یکی دیگر از گروگان های آمریکایی کرد.

هیچ نظری موجود نیست: