صفحات

۱۳۹۳ آذر ۳, دوشنبه

ایران پرس نیوز : به نظر می رسد "راه امام حسین" را برگزيده اند


به گزارش سایت فرارو، رسانه های بین المللی به بررسی فضای مذاکرات هسته ای در وین و نتیجه احتمالی آن پرداخته اند.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: با توجه به شکست در پر کردن شکاف های باقی مانده، به نظر می رسد هیچ یک از طرفین تمایلی ندارند که مذاکرات را پایان دهند یا اعلام شکست کنند. اما گزینه ای که اجماع در موردش سخت خواهد بود، تمدید مستقیم مذاکرات بدون هیچ گونه پیشرفت در مورد موانع باقی مانده است.
روزنامه یو اس ای تودی اما دلیل عدم دستیابی به توافق را ریشه ای تر تحلیل کرده و مدعی است: در شرایطی که قدرت های جهان به ضرب الاجل دوشنبه برای توافق با رژیم ایران رسیده اند، یک مسئله کاملا مشخص است: مقامات حکومت ایران باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند در تقابل با آمریکا باشند یا تعامل.
روزنامه لبنانی دیلی استار نیز در تحلیلی با عنوان "برای ایران؛ مسیر امام حسن یا مسیر امام حسین" نوشت: حکومت ایران باید میان مسیر امام حسن و امام حسین یکی را انتخاب کند.

به نظر می رسد "راه امام حسین" را برگزيده اند

ایسنا: محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بخش اعظم جریان نفت و گاز زیر پای سربازان امام خامنه‌ای است و اینطور نیست که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که کسانی تحریم می‌کنند یا نه، به جهنم که موافقت نمی‌کنند و به جهنم که تحریم می‌کنند.
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نیز گفته: یاران انقلاب هرگز اجازه سازش با آمریکا را نمی‌دهند

به گزارش دیگربان، اسد‌‌‌الله بادامچیان٬ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه هشدار داده که «یاران دیرین انقلاب» اجازه نخواهند داد در جمهوری اسلامی کسانی با آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران «سازش» کنند.

بادامچیان افزوده در حال حاضر می‌توان ایران را بدون درآمد‌های نفتی اداره کرد و آمریکا هم «غلط» می‌کند که بخواهد «خان» دنیا باشد.
این عضو موتلفه همچنین گفته در ایران سال‌هاست که ریشه «خان‌ها» خشکانده شده است و انقلابی‌ها هم اجازه نمی‌دهند با کشوری که می‌خواهد «پادشاه» جهان باشد «سازشی» صورت بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست: