صفحات

۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

فساد فیفا؛ واکنش سراسیمه پوتین: ترس را حس کرده


پوتين ترس را با تمام وجودش حس كرده و با حمله به دولت آمريكا تلاش می کند تا مانع از گرفتن ميزبانی بازي های جام جهانی 2018 از مسكو شود.
به گزارش خبرآنلاين؛ ولادیمیر پوتين رئيس جمهور روسيه در واكنش به اتفاقات فيفا مصاحبه كرده است. گاردين انگلستان با انتشار بخشي از گفته هاي پوتین درباره فيفا، از ترس رئيس جمهور روسيه خبر داده است.
پوتين در واكنش به اتفاقات 48 ساعت گذشته فيفا گفته است: اينكه حتي اگر چند مقام رسمي فيفا تخلفي كرده باشند دليل نمي شود كه آمريكا آنها را بازداشت كند و به كشورش ببرد. آنها مي خواهند بلاتر (رئيس فيفا) را بياندازند اما ما در كنار بلاتر هستيم و از اين رفيق مان حمايت مي كنيم.»
گاردین نوشت: اکنون که خيلي از اعضاي فيفا به دنبال بازپس گيري ميزباني 2018 روسیه براي جام جهاني و اعطاي آن به انگلستان هستند، پوتین اينچنين سراسيمه ، اولين رئيس جمهوري است كه از بلاتر که به ایجاد فساد گسترده در فیفا متهم شده است، حمايت مي كند.

دبير کل يوفا خواستار تغيير رئيس فيفا شد
به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، جیانی اینفانتینو دبیر کل یوفا گفت: اتفاق اخیر فاجعه ای برای فیفا است و تصویر فوتبال را خدشه دار می کند. این اتفاقات یک بار دیگر نشان می دهد که فساد عمیقا در فرهنگ فیفا ریشه دوانیده است. باید کل فیفا مجددا سازماندهی شود و اصلاحات واقعی صورت گیرد.

وی افزود: کنگره آتی فیفا ممکن است به یک نمایش مسخره تبدیل شود بنابراین انجمن ها و فدراسیون های اروپا باید این موضوع را به دقت مد نظر داشته باشد که اگر در این کنگره شرکت کنند نهایتا موجب از بین رفتن فوتبال خواهند شد. 

هیچ نظری موجود نیست: