صفحات

۱۳۹۴ تیر ۳, چهارشنبه

بیت رهبری و آقا مجتبی، بنیانگذار سلسله زنجانی

با نگاهی به پرونده بابک زنجانی که این روزها نحوه فعالیتش در صنعت نفت نقل محافل مختلف است باید گفت این افراد تنها با حمایت مقامات حکومتی توانستند به چنین جایگاهی برسند.
بابک زنجانی سوم شناسایی شد! هنوز حرف‌ و حدیث‌ها در خصوص بدهی ۵.۳ میلیارد دلاری (م.س) بابک زنجانی دوم به اتمام نرسیده که خبرهایی از ورود یک دلال جدید امارات نشین به نام (ر) به معاملات نفت خام و فرآورده‌‌های نفتی به گوش می‌رسد.

به گزارش فارس، این فرد توانسته شرکت بازرگانی را در امارات به ثبت رسانده و با حمایت برخی از مدیران صنعت نفت اقدام به دلالی فراورده نفتی کرده و از این طریق پول های کلانی را برای خود و حامیانش به ارمغان آورده است.
برخی از منابع آگاه می گویند یکی از مدیران صنعت نفت که پس از بارها تمدید فعالیت اخیرا بازنشست شده است پیش از بازنشستگی تسهیل در دریافت نفت و فراورده نفتی را برای شرکت آقای (ر) فراهم می کرده و خود نیز یکی از اعضای هیئت مدیره و مدیران فعال در این شرکت اماراتی بوده است.
گفته می شود براساس لابی های متعدد صورت گرفته مقرر شده از طرف برخی از مدیران ارشد صنعت نفت هر ۱۵ روز یک بار برخی از معتمدین صنعت نفت برای فعالیت در این شرکت بازرگانی به امارات بروند تا با کار دلالی آشنا شوند.
تشکیل این شرکت دلالی در خارج از کشور در حالی در دولت یازدهم صورت گرفته است که رئیس جمهور محترم بارها در سخنرانی هایشان اعلام کرده‌‌اند دلالان تحریم باید به فکر شغل دیگری باشند.
از سوی دیگر برخی از مسئولان عالی رتبه دولتی نیز گفته اند دولت یازدهم با هر نوع کار دلالی برخود می کند و مخالف فعالیت دلالی است.

با نگاهی به پرونده بابک زنجانی که این روزها نحوه فعالیتش در صنعت نفت نقل محافل مختلف است باید گفت این افراد تنها با حمایت مقامات توانستند به چنین جایگاهی برسند.

هیچ نظری موجود نیست: