صفحات

۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

مذاکرات؛ سپاه ناراضی است و روحانی را تهدید کرد

دانشگاه «امام حسین» وابسته به سپاه پاسداران که برخی دانشمندان هسته‌ای عضو هیات علمی آن هستند با صدور بیانیه‌ای از اعلام آمادگی خود برای افشای جزئیات «زیاده‌خواهی‌های» آمریکا در مذاکرات خبر داد.
به گزارش دیگربان، این دانشگاه در بیانیه‌ خود که روز پنجشنبه (هفتم خرداد) منتشر کرده با هشدار به دولت حسن روحانی و تیم مذاکره کننده اعلام کرده از روند مذاکرات هسته‌ای «عمیقا ناراضی» است.
این بیانیه علت «نارضایتی» دانشگاه «امام حسین» و اعضای هیات علمی آن را «زیاده‌خواهی‌ها» آمریکا معرفی کرده است.
این بیانیه درخواست آمریکا برای مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی را «تجاوزی» ارزیابی کرده که مسیر آن با هر عنوانی که آغاز شده باشد باید «مسدود» شود.
دانشگاه «امام حسین» در واکنش به این درخواست و بدون اشاره به تیم مذاکره کننده هسته‌ای افزوده «انتظار یاری و مساعدت از چنین دشمنی٬ نوعی سفاهت سیاسی محسوب می‌­شود.»
با سخنان هفته گذشته علی خامنه‌ای در دانشگاه «امام حسین» مبنی بر مخالفت با بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای٬ فشار‌ها علیه دولت حسن روحانی افزایش یافته است.
طی چند روز گذشته اخبار٬ گفتگو‌ها٬ گزارش‌ها و تحلیل‌ها زیادی در ایران علیه مذاکرات هسته‌ای منتشر شده و از تیم مذاکره کننده خواسته شده به خط قرمز‌های رهبر بیشتر توجه کند.
دانشگاه «امام حسین» نیز در بیانیه خود نسبت به هرگونه «تخطی» و «تعرض» از دستور‌ها و خواسته‌های رهبر جمهوری اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای هشدار داده است.

هیچ نظری موجود نیست: